کلیدواژه ارزیابی کیفیت خدمات / (20 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : خراسانی، اباصلت ؛ قنبری، رضا ؛ نویسنده مسئول : پناهی، مریم ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1400 - شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 61 تا 82 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیارزیابی کیفیت خدماتبین المللی سازی آموزش عالیدانشجویان خارجیمطالعه موردی.دانشجویانکیفیت خدماترضایتدانشگاهکارکنانپژوهشدانشجویان بینالمللی
-
3.
نویسنده : قشلاقی، محسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 254 تا 281 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکارزیابی کیفیت خدماتتاپسیس فازیپست بانکسلسله مراتبی دلفی فازی
-
4.
نویسنده : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ چرسنج، علیرضا ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1397 - شماره 28 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 17 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالارزیابی کیفیت خدماتروش تحلیل شبکه ایتصمیم گیری و اولویت بندی
-
5.
نویسنده : دهقانی فیل آبادی، علی ؛ سامان خیرخواه، امیر ؛ احدی، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1396 - شماره 42 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (34 صفحه - از 81 تا 114 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالتاپسیس سلسله مراتبیمجموعههای فازی نوع2SCارزیابی کیفیت خدماتشاخصمجموعههای فازیروش سروکوال
-
6.
نویسنده : جباری، لیلا ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1396 - شماره 12 ISC (21 صفحه - از 109 تا 129 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیتهراندانشگاه علامه طباطبائیارزیابی کیفیت خدماتلیبکوآل
-
7.
نویسنده : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
8.
نویسنده مسئول : رضایی نور، جلال ؛ نویسنده : شهیدیان، علی ؛ ذاکر، حامد ؛
مجله:مهندسی تصمیم»بهار 1395، سال دوم - شماره 6 (35 صفحه - از 49 تا 83 )
کلیدواژه ها:حمل و نقل ریلیمدل سازی ساختاری تفسیریفرایند تحلیل سلسله مراتبی فازیارزیابی کیفیت خدمت دهیتودیم گسترش یافتهارزیابی کیفیت خدماتفازیمعیارتودیم
-
9.
نویسنده مسئول : بوژمهرانی، سارا ؛ نویسنده : فخری، پیمان ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ کشاورز، لقمان ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریانسروکوالارزیابی کیفیت خدماتآکادمی ملی المپیک و پارالمپیکفن کیفیت خدمات
-
10.
نویسنده : ابراهیم پور، حبیب ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ حبیب زاده، عظیم ؛ نویسنده مسئول : نجفی، رسول ؛
مجله:پژوهش های دانش انتظامی»پاییز 1394 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالاعتماد به پلیس رضایت از پلیسپلیسارزیابی کیفیت خدماتاعتمادرضایتکارکنانبـه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)