کلیدواژه بازاریابی رابطهمند / (86 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : هاشمی نیا، فریدون ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (19 صفحه - از 83 تا 101 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندارزش ویژه برندمحصولات رقابت پذیر
-
2.
نویسنده : پوروشسب، زرتشت ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحه - از 1058 تا 1070 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندتبلیغات دیجیتالرضایت درک شده
-
3.
نویسنده : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : دهقانی، آتوسا ؛ نویسنده : دهقانی، سمانه ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 22 (11 صفحه - از 142 تا 152 )
کلیدواژه ها:گزارشگری مالیبازاریابی رابطه مندبانک ملتشفافیت تصویر برنداطلاعات
-
5.
نویسنده : قربانی چگنی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»پاییز 1401- شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 117 تا 129 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندبازاریابی اینترنتیفضیلتهای اخلاقی بازاریابیمواد غذایی کاله
-
6.
نویسنده : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ نویسنده مسئول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 17 تا 41 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
7.
نویسنده : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ نویسنده مسئول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 94 تا 113 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدها
-
8.
نویسنده : خمویی، فرشید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : سلطانی، مرتضی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 198 تا 225 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیصنعت بیمهبازاریابی رابطه مندکیفیت ارتباطاتبیمهمشتریمشتریان
-
9.
نویسنده : سبک آرا، مجید ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛ موسی زاده فتحه سری، ریحانه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1270 تا 1282 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مند شبکه های اجتماعی تجارت الکترونیک داده های بزرگ عوامل انسان انگاری
-
10.
نویسنده : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحه - از 1534 تا 1552 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (19 مقاله)
- ب (12 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)