کلیدواژه ترفیع / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : جانی پور، ثریا ؛ نویسنده : قاسم زاده، عباس ؛
مجله:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (10 صفحه - از 89 تا 98 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتترفیعمحصولعملکرد صادراتآمیختههای بازاریابی
-
2.
نویسنده : خرسندی نوشهری، حامد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ پورشال، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (14 صفحه - از 286 تا 299 )
کلیدواژه ها:مدیریت بازاریابیآمیخته بازاریابیترفیعتبلیغات اینترنتیکسب و کار اینترنتیبازاریابی آنلاین (اینترنتی)
-
3.
نویسنده : عزیزآبادی، محمدجواد ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 28 (10 صفحه - از 107 تا 116 )
کلیدواژه ها:قیمتترفیعمحصولآمیخته های بازاریابی سبزقصد خرید مشتریبازاریابی سبزمشتریقصد خرید محصولات سبز
-
4.
نویسنده : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحه - از 4066 تا 4078 )
کلیدواژه ها:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
5.
نویسنده : صابری، حمیده ؛ وندشعاری، علی ؛ نوروزی، محمدرضا ؛ علیرضا، عبدالحسینیخلیق ؛
مجله:پژوهش در هنر و علوم انسانی»دی 1397، سال سوم - شماره 13 (12 صفحه - از 79 تا 90 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتترفیعمحصولتصمیم به خریدآمیخته بازاریابی فرش دستبافاصالت هنری و تاریخی
-
6.
نویسنده : قزوینی، هادی ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتترفیعمحصولبازاریابی اسلامیزیرآمیختههای بازاریابی
-
7.
نویسنده : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سید محمد ؛ زارعی، عظیم ؛ ایزدخواه، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 رتبه د (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:صادراتترفیعرویش نظریهمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملی
-
8.
نویسنده : بانشی، عباداله ؛ بیابانی، حسن ؛ رضایی، پیمان ؛
همایش:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس الگوی ایرانی پیشرفت رتبه ملی (27 صفحه - از 1420 تا 1446 )
کلیدواژه ها:ترفیع بازاریابی رویکرد اسلامی محصول
-
9.
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ صناعی، ایمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 193 تا 210 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتتحلیل محتواترفیعتوان رقابتیمحصول
-
10.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)