کلیدواژه عوامل ملموس / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ نویسنده مسئول : جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
2.
نویسنده : یوسفی، میترا ؛ سیدشکری، خشایار ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییرضایتهمدلیوفاداریقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
3.
نویسنده : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 صفحه - از 68 تا 81 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییقابلیت اعتمادوفاداری مشتریانعوامل ملموساطمینان و همدلی
-
4.
نویسنده : بابایی، میترا ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (12 صفحه - از 34 تا 45 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزیابی وبسایتوبکوال فازیسیستم اطلاعات خدماتفازیمشتریان
-
5.
نویسنده : شفیعی، علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 27 (12 صفحه - از 117 تا 128 )
کلیدواژه ها:تضمینپاسخگوییهمدلیقابلیت اطمینانمدل سرکوالعوامل ملموسرضایت مشتریان و کیفیت خدمات
-
6.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجله:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 40 تا 45 )
کلیدواژه ها:عوامل ملموسپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینان