کلیدواژه نشان تجاری / (20 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حسینی معصوم، سید محمد ؛
مجله:مطالعات زبان ها و گویش های غرب ایران»تابستان 1400 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:اسم خاصنشان تجاریچالش زبانشناختی در ترجمهعناوین سازمانیخطاهای ترجمه
-
2.
نویسنده : اسفندیاری، مصطفی ؛ فتاحی، مجید ؛ نویسنده مسئول : ایمان خان، نیلوفر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 727 تا 747 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریرفتار مشتریانارزشیابی نشان تجاریمشتریارزشیابیارزشیابیبانکمدلمشتریانارزشنشان تجاریپژوهش
-
3.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : ملکی، نگین ؛ عبدالله پور، سجاد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 20 (13 صفحه - از 89 تا 101 )
کلیدواژه ها:بانک ملی ایراننشان تجاریرسانه اجتماعیارزش ویژه نشان تجاریدرگیری نشان تجاری رسانه اجتماعی
-
4.
نویسنده : ایسوند، ایرج ؛ شمسایی، مهری ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحه - از 357 تا 375 )
کلیدواژه ها:برندسازينشان تجاريوفاداري نام تجاري
-
5.
نویسنده : مرادی، حسن ؛ نصیری جهان آباد، عنایت اله ؛ شاکرمی، محسن ؛
مجله:پژوهش ملل»آذر 1396، دوره دوم - شماره 24 (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:ثبت نامکشورهای جهان سومتوسعه تجارتنشان تجاری
-
6.
نویسنده : ایمانی، علیرضا ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (6 صفحه - از 85 تا 90 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتوفاداری مشتریاعتبار برندرفتار مشتریارتباط مشتریمصرفکنندهنشان تجاریمشتریفروشروابط بلند مدت
-
7.
نویسنده مسئول : شاهبندرزاده، حمید ؛ نویسنده : کبگانی، محمد حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحه - از 211 تا 220 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداریمدلسازی ریاضینشان تجاریغیر خطی
-
8.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ جعفری، سمیه ؛ برنجیان، فرزین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 5 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:شخصیتمشترینشان تجاریارزش نشان تجاریارزش ویژه نام و نشانارزش ویژهمشتریانمدلبازارکیفیت
-
9.
نویسنده : ابراهیمی، سید بابک ؛ کتاییان، حمید ؛ رحیمی، حسام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 273 تا 294 )
کلیدواژه ها:تاپسیس فازینشان تجاریبرند مقلدکالای مصرفیمقلدفازیبرنـدمشتریمشتریانروش دلفی فازیکالاهای مصرفیپژوهشپرسشنامه
-
10.
نویسنده : قدمگاهی، مهدی ؛
مجله:تأمین اجتماعی»بهار 1394 - شماره 46 (32 صفحه - از 121 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریوفاداری نگرشیوفاداری رفتارینشان تجاریوفاداری به نشان تجاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)