کلیدواژه Brand extension / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ موید، ندا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:قانونبازاریابیبرندتعمیم برندهویت تیمی.
-
3.
نویسنده : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 21 تا 35 )
کلیدواژه ها:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاری
-
4.
نویسنده : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 411 تا 428 )
کلیدواژه ها:قانونبازاریابیبرندهویت تیمیگسترش برند
-
5.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:رقابتبرندمفهوم تناسببسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندبسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب
-
6.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ چهراقی، فاطمه ؛ تاج زاده نمین، آیدین ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1390 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 139 تا 164 )
کلیدواژه ها:توسعه نام تجاریتصویر ذهنی از نام تجاریتطبیق طبقه کالاتطبیق تصویر ذهنی و نگرش نسبت به توسعه نام تجاری
-
7.
نویسنده : جباری، یاسر ؛ قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها:توسعه افقینوجوییدانش محصولتوسعه شناسهتوسعه عمودیاعتماد به شناسهشناسهمصرفکننده