کلیدواژه Luxury brand / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : صلواتی، شهرام ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 51 تا 71 )
کلیدواژه ها:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکسمصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : پورسعید، محمدمهدی ؛ نویسنده : پودات، محمدعلی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 179 تا 220 )
کلیدواژه ها:صنعت پوشاکبرند لوکسهواداری برندهویتیابی مصرفکننده بابرندبرنـدبرنــدوفـاداری بـه برنـدبـابــر
-
3.
نویسنده : سواد کوهی ماهفروجکی، مهدی ؛ عبدی، جلال ؛ غفوری، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 68 (جلد هفتم) (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:برند لوکسدلبستگی برندقصد خرید مشتریکالاهای اصلیکالاهای تقلبی
-
4.
نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ نویسنده : زرین فرد، نرگس ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 3 تا 39 )
کلیدواژه ها:نگرشبرند لوکسرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشترارزش ادراکشدهبرنـدارزشبـاهـا
-
5.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
6.
نویسنده : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حسن پور، اسماعیل ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»بهار 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 121 تا 142 )
کلیدواژه ها:پژوهش ترکیبیانگیزه فرهنگیانگیزه اجتماعیمصرف، برند لوکس
-
7.
نویسنده : شهنیایی، عیسی ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 178 تا 185 )
کلیدواژه ها:انگیزۀ اخلاقیانگیزۀ روانشناختیبرند لوکس
-
8.
نویسنده : زارع زاده، زهرا ؛ شفیعی، سیدعلی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 15 تا 32 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتدرگیری ذهنیبرند لوکسدشواری فراشناختیروانی پردازش اطلاعات
-
9.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 3 تا 46 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسحفظ وجههنظریه رفتار برنامهریزیشدهانطباق با گروهبـابـههـا