Summer 2016, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Zokaeieh، Siavash ؛ نویسنده مسئول : Tahriri، Abdorreza ؛
(23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها:DiscourseWritingEFLcritical language awareness
-
نویسنده مسئول : Mousavi، Malihe Alsadat ؛ نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Babaii، Esmat ؛
(30 صفحه - از 30 تا 59 )
کلیدواژه ها:IranPrivate sectorEFL Teacher EvaluationProfessional competenceTESOL standards
-
نویسنده : Masoumpanah، Zahra ؛ Afzali، Katayoon ؛ Alibabaee، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Tahririan، Mohammad Hasan ؛
(23 صفحه - از 60 تا 82 )
کلیدواژه ها:teacher educatorspracticumundergraduate TEFL studentscooperating teachers
-
نویسنده : Aghajanzadeh، Mohammad ؛ Villoria Prieto، Javier ؛
(19 صفحه - از 83 تا 101 )
کلیدواژه ها:corpusL2 writingcontent richnessdiscourse community collocations
-
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Talati-Baghsiahi، Amrollah ؛ Moafian، Fatemeh ؛
(21 صفحه - از 102 تا 122 )
کلیدواژه ها:Persianresearch articlesEnglishcross-linguistic: cross-cultural variationepistemic modality markersPersian/English
-
نویسنده : Sheikhy Behdani، Reihaneh ؛ نویسنده مسئول : Rashtchi، Mojgan ؛
(20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:critical thinking abilityrating scaleWriting processComponents of Thinking
-
نویسنده مسئول : Zare-Behtash، Esmail ؛ نویسنده : Etehadi، Masoume ؛
(18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها:collocationproduction taskcollocatedecision-making task
-
نویسنده مسئول : Roozafzai، ZahraSadat ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛
(23 صفحه - از 161 تا 183 )
کلیدواژه ها:conceptual metaphorsSystemic-Theoretical Instruction (STI)English Modality LearningVygotskian Concept FormationCognitive AwarenessConceptual Metaphors, Cognitive Awareness