Winter 2014, Volume 5 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Karimi، L ؛ Jalilvand، M ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionscaffoldingteacher and peer scaffoldingasymmetrical subgroupssymmetrical subgroups
-
نویسنده : Moiinvaziri، M ؛ Razmjoo، S. A ؛
(21 صفحه - از 41 تا 61 )
کلیدواژه ها:MotivationGrounded theory approachdemotivationmodel developmentdemotivating factorsIranPayame Noor UniversityFactorEFLEnglishIranianIslamic Azad University
-
نویسنده : Samavarchi، L ؛ Rezai، M. J ؛
(21 صفحه - از 63 تا 83 )
کلیدواژه ها:processingWh-dependencyFiller-gaptrace reactivation hypothesisIranianEnglishOnRTsIranian EFL Learners
-
نویسنده : Tavakoli، M ؛ Rezazadeh، M ؛
(26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:ComplexityArgumentative writingAccuracyfluencyIndividual and collaborative planningpre-task planningEFLEllis
-
نویسنده : Tofigh، M ؛ Kuhi، D ؛
(28 صفحه - از 111 تا 138 )
کلیدواژه ها:Move structureRhetorical movesrhetorical featureMeta-discourseIranianEnglishSwalesAcademic Writing