Fall 2017, Volume 36 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Bijani، Houman ؛ Khabiri، Mona ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:مدل چند وجهی راش (MFRM)میزان سختگیریسوگیریمقیاس سنجشSeverityrating scalebiasmultifaceted Rasch measurement (MFRM)
-
نویسنده : Memari Hanjani، Alireza ؛ Li، Li ؛
(26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:خواندنیادگیری مشارکتمحورآموزش دانشجومحوردرک مفاهیمreading comprehensionuniversity studentscooperative learningStudent-centered pedagogyEFL learners’ reflections
-
نویسنده : Safari، Mahmood ؛ Mohaghegh Montazeri، Mana ؛
(25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:سادهسازی واژگانیسادهسازی ساختاری-ساختاریخواندن و درکمطلبreading comprehensionlexical simplificationsyntactic simplificationlexical syntactic simplification
-
نویسنده : Shahini، Gholamhossein ؛ Meymandi، Shahrbanoo ؛
(33 صفحه - از 85 تا 117 )
کلیدواژه ها:خارجیآموزش زبان فارسیمولفههای فرهنگیC بزرگc کوچکانگلیسی به عنوان زبان دومPersian language teachingcultural componentsbig ‘C' little ‘c'EFLESL
-
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Bahrebar، Soroush ؛
(25 صفحه - از 119 تا 143 )
کلیدواژه ها:فرهنگبعد زیباییشناختیکتابهای بینالمللیکتابهای بومی شدهبعد جامعه شناختیaesthetic senseglobal textbookslocalized textbookssociological senseculture
-
نویسنده : zohrabi، mohammad ؛ Shokrzadeh، Amir ؛
(30 صفحه - از 145 تا 174 )
کلیدواژه ها:آموزش فراشناختیآموزش راهبردیآموزش واقعیآموزش اظهار شدهشناخت معلمactual classroom practicesmetacognitive instruction (MCI)oriented approaches stated practicesstated practicesstrategy based instruction (SBI)ProcessTeacher Cognition