-
1.
نویسنده : لگزیان، محمد ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:دانش و توسعه»تابستان 1388 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 120 تا 144 )
کلیدواژه ها:اقتصاد دانش محورﻋﻤﻠﻜﺮدهيات مديرهفن آوري هاي اطلاعاتيمدير ارشد اطلاعاتي
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»زمستان 1394 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 7 تا 37 )
کلیدواژه ها:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسینشان شخصینشان سیاسیانتخاباتسیاسیانتخابحزبخوشـهنـامزدمشورت
-
3.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:رهبری هیئت مدیرهرئیس هیئت مدیرهفرهنگ تولید تیمی هیئت مدیرهمشارکت راهبردی هیئت مدیرهمدیراعضا
-
4.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
5.
نویسنده : مرتضوی، سعید ؛ آسمان دره، یاسر ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، مسلم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:ویژگی های جمعیت شناختیبخش بندی بازارگوشی تلفن همراهمزایای مورد انتظار
-
6.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیفروشندهفروش شخصیویژگی های فروشنده
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ کشاورز، فاطمه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1393 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 107 تا 134 )
کلیدواژه ها:کتابخرید کتابهای مذهبیآمیختة بازاریابی کتابهای مذهبیویژگی جمعیتشناختی خریداران
-
8.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 543 تا 562 )
کلیدواژه ها:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
9.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:musicنواهنگمدت زمان ماندگاری مشتریخريد فروشگاهیبوم شناختی مشتریکنشگرمجهولساخت مجهولبافتموضوعیتزبانفاصلۀ پسرو
-
10.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها