-
1.
نویسنده : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 174 تا 194 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
-
2.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ تقوی، صفیه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 25 تا 40 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیعوامل محیطیاشاعه کسب وکار الکترونیکیعوامل تکنولوژیکی
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
مجله:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:نام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت داروییطرح ژنریکنام گذاری فرعی
-
4.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ مرادی، الهام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 27 تا 46 )
کلیدواژه ها:تعهدارزش برندوفاداری و اعتماد به برندعملکرد رابطهخریدارارزشرابطهبازارهای صنعتیشایستگیاعتماد
-
5.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ هدایتی، شهره ؛
مجله:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»بهار 1384 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:تصویرسازی نقش جنسیتآگهی های بازرگانیآگهی های تلویزیونیکلیشه های نقش جنسیتآگهیزنانمردانبازرگانی
-
6.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ داورپناه کیاسرایی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابی سبزفرهنگ زیست محیطیحمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطیعملکرد اقتصادی و عملکرد زیست محیطی
-
7.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ تابعین، آزاده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1387، دوره اول - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
-
8.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ شریعت زاده، حدیقه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:عوامل ایجادکننده رابطهعوامل تداومدهنده رابطهرضایت از رابطهتعهد و تمایل به تداوم رابطهخریدارانبازاررابطهتداومپژوهشتعهداعتماد
-
9.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ معصومی، معصومه ؛
مجله:پژوهش های تجربی حسابداری»زمستان 1391 - شماره 6 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 131 تا 148 )
کلیدواژه ها:سیستم های اطلاعاتیکیفیت نرم افزارمدل کیفیت ISOIEC 9126مدل کیفیت ISO/IEC 9126کیفیتکیفیت سیستمهای اطلاعاتیمدلکاربرانIEC
-
10.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ اسلامی، رویا ؛ داورپناه کیاسرائی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 149 تا 180 )
کلیدواژه ها:ارزش برتررفتار خریدساختمان لوکسارزش لذتگرایانهارزش نمادینارزش هزینهایارزش درکشده توسط مشتری