-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : رشنوادی، یعقوب ؛ نصرت پناه، رسول ؛ بیگی، شاهرخ ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1400 - شماره 16 رتبه: ب (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشعملکرد شرکتمزیت رقابتی پایدارقابلیت های پویانوآوری مدیریت
-
2.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه: ب/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
3.
نویسنده : شرقی، مرتضی ؛ نوروزی، حسین ؛ نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1403 - شماره 35 رتبه: ب/ISC (23 صفحه - از 60 تا 82 )
کلیدواژه ها:تمایل به خریدتکانشینظرات برخطارزش منفعتگرایانهارزش لذّتجویانهتجربۀ جریان
-
4.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ گنجعلی وند، سمیه ؛ عبدالله پور، سجاد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:فرسودگی شغلیاسترس شغلیحمایت سازمانی ادراک شدهخشونت مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خامه چی، حامد ؛ عطایی، مریم ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 108 رتبه: ب/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادزنجیرۀ ارزش جهانیسیاستهای دولتی
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : خامه چی، حامد ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 رتبه: ب/ISC (18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها:پیامدهافراتحلیلشخصیت برندمدلسازی ساختاری تفسیری
-
7.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ پورنوری، منصور ؛ نویسنده مسئول : پروین، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات جغرافیایی»بهار 1399 - شماره 136 رتبه: ب/ISC (3 صفحه - از 190 تا 192 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارحقوق کیفریمنابع طبیعیجرایم محیط زیستی
-
8.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : بیگی، رویا ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه: ب/ISC (41 صفحه - از 153 تا 193 )
کلیدواژه ها:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
9.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه: ب/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعی رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
10.
نویسنده مسئول : حشمتی، رسول ؛ نویسنده : بیرامی، منصور ؛ نوروزی، حسین ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»بهار 1402- شماره 69 رتبه: ب/ISC (9 صفحه - از 113 تا 121 )
کلیدواژه ها:خودتخریبیپندار خودکشیروان زخمفرونشانی عاطفی