-
1.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد