-
1.
نویسنده : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
3.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند