-
1.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 643 تا 662 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
2.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ قاسمی، افشین ؛ سلیمانی، سارا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1392 - شماره 31 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 131 تا 151 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکیبانکداری سنتیاعتماد به بانکداری الکترونیکیتمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکیبانکسنتیپژوهش
-
3.
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (34 صفحه - از 54 تا 87 )
کلیدواژه ها:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی
-
4.
نویسنده : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ مسعودی، زینب ؛
مجله:توسعه اجتماعی»زمستان 1395، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 199 تا 222 )
کلیدواژه ها:اعتماد اجتماعیروابط عمومیعملکرد روابط عمومی
-
5.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ زارعپور، زینب ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 159 تا 174 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتصویر برندتعمیم برندنگرش تعمیم برندتناسب تصویر برند
-
6.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ فعلی، راضیه ؛ رحیمی، فرج اله ؛ محمودی، ادریس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:عوامل شناختیعوامل احساسیوفاداریمقصد گردشگریگردشگریگردشگریمقصدمقصدتصویر ذهنی مقصدتصویر ذهنی مقصد
-
7.
نویسنده : جودزاده، مهتا ؛ نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هاشمی، سید اسماعیل ؛
مجله:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1394، سال بیست و دوم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 245 تا 268 )
کلیدواژه ها:شخصیتمصرفکنندهوفاداریفعالبرندعاطفیعصبیتپرسشنامهوفاداری عاطفیرفتار مصرفکنندهمتغیر