-
1.
نویسنده : یزدی، صبا ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (10 صفحه - از 64 تا 73 )
کلیدواژه ها:نوآوریصنعت بانکداریمدیریت دانشهوش سازمانیعملکرد مالی سازمان
-
2.
نویسنده : قیاسوند، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 33 (جلد سوم) (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:تمایلات رفتاریرضایت آنلاین مشتریسهولت آنلاینتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
3.
نویسنده : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 صفحه - از 58 تا 76 )
کلیدواژه ها:سودمندی درک شدهسهولت استفادهتمایل مشتریاننگرش مشتریانتصویر اجتماعی استفادهموبایل بانک تجارت
-
4.
نویسنده : قربانی، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 22 (جلد اول) (22 صفحه - از 90 تا 111 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریقصد رفتاری و تلورانس قیمتتعهد مشتری
-
5.
نویسنده : حبیبی، علیرضا ؛ حبیبی، مرتضی ؛ احد مطلقی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 1 (13 صفحه - از 179 تا 191 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیآموزش و پرورشرفتار شهروندی سازمانیمدیریت منابع انسانی استراتژیکمدیریت استراتژیک منابع انسانیکارکنانسازمانی
-
6.
نویسنده : فرهادیار، علی ؛ حبیبی، علیرضا ؛ منصوری، بهداد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:رهبری کارآفرینانهظرفیت نوآوریعملکرد بازاریابیرهبران کارآفرینکارکنان
-
7.
نویسنده : اسکندری، علیرضا ؛ بیگی، اعظم ؛ حبیبی، علیرضا ؛ سیار، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره پنجم - شماره 2 (جلد دوم) (12 صفحه - از 82 تا 93 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیکنترل داخلیریسک سقوط قیمت سهامبورس اوراق بهادار تهرانریسک سقوط قیمت سهام شرکتخطر سقوط قیمت سهام
-
8.
بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد سازمانی و مشتریمداری در صنعت بیمه (نمونه موردی: شرکت بیمه سامان)
نویسنده : اباذریان طهرانی، محمد ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها:مشتریمداریعملکرد سازمانیهویت سازمانیبیمه سامان
-
9.
نویسنده : اسکندری، علیرضا ؛ بک محمدی، الناز ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (جلد دوم) (13 صفحه - از 96 تا 108 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیاجتناب مالیاتیتخصص مالی مدیرعاملبورس اوراق بهادار تهرانمدیراناجتناب از مالیاتفرضیه
-
10.
نویسنده : حبیبي، علیرضا ؛ اسکندری، علیرضا ؛ اسکندریان، مهناز ؛ کردبچه، وحید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد اول) (12 صفحه - از 156 تا 167 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانمحیط فیزیکیرفتار میزبانیمشتریهتلمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری