-
1.
نویسنده : شاه نظری، علی ؛ موزیری قیری، محمد ؛ نادری، آزاده ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1392 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 243 تا 256 )
کلیدواژه ها:مدل سازی معادلات ساختاریآميخته بازاريابیبازاريابیمدل عملياتی بازاريابیارتباطات يكپارچه بازاريابی
-
2.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
4.
نویسنده : تباوار، علی اصغر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1397 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 86 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مستقیمپیشبرد فروشارتباطات یکپارچه بازاریابیگردشگری ساحلی چابهاربهبود تجربه مشتریگردشگریبازاریابیبازار
-
5.
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری