-
1.
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 رتبه B (دانشگاه آزاد (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها:هویتبرندارزش ویژه برندباشگاه
-
2.
نویسنده : نجف زاده، محمد رحیم ؛ عبدالحسین زاده، اکبر ؛ مختاری، لعیا ؛ بابازاده، محمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 131 تا 147 )
کلیدواژه ها:مشتریانتصمیم خریدارزش ویژه برنداعتمادبرند
-
3.
نویسنده : بهزادی نسب، سونیا ؛ آلبو نعیمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : اندرواژ، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 112 تا 129 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادبازاریابی رسانه اجتماعیفروشگاههای زنجیرهایارزش ویژه برندمشتریمدیرانارزش ویژهتبلیغات
-
4.
نویسنده : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 1019 تا 1035 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
5.
نویسنده : کجوری، حمیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 202 تا 226 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندخلق مشترکخلق مشترک ارزش برندمشتریمشتریانبانکمدلارزشخلق ارزشمدیران
-
6.
نویسنده مسئول : محمدی، فائزه ؛ نویسنده : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 246 تا 266 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ویژه برندتجربه مشتریقصد مراجعه مجددارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران
-
7.
نویسنده : قلیچ خان، اکرم ؛ نوربخش، سید کامران ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 54 رتبه B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 174 تا 199 )
کلیدواژه ها:کارکرد رسانهارزش ویژه برنداستارتآپارزش ویژهمدلرسانه اجتماعیاستارت آپ هاآزمون
-
8.
نویسنده مسئول : معظمی، مجتبی ؛ نویسنده : نعیم آبادی، مهتا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:واکنش مشتریفعالیتهای بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشرکت قفل یال
-
9.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خدایاری، بهناز ؛ شیخلر، لیلا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1399، سال پانزدهم - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارتباطات برندویژگیهای نوآوری محصول (مزیت نسبیملموس بودنپیچیدگی)سازگاریارزش ویژه برند
-
10.
نویسنده : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 226 تا 245 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده