-
1.
نویسنده : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
3.
نویسنده : جعفری، سیدمحمدباقر ؛ حمیدی زاده، علی ؛ مؤدب، محدثه سادات ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 531 تا 552 )
کلیدواژه ها:رضایتخودکارآمدیبانکداری الکترونیکیبانکداری همراهاعتماد مشتریانبانکمشتریبانکداری همراهکیفیت اطلاعاتمشتریانکاربراناعتماد