-
1.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها
-
2.
نویسنده : ایزدی، بهزاد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1394 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارتباطباشگاه ورزشیمدیریت ارتباط با هوادار
-
3.
نویسنده : نوری، زهرا ؛ حسینی، محمد سلطان ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیباشگاه ورزشیاستاندارد ایزو 9000
-
4.
نویسنده : ایزدی، بهزاد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1394 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 277 تا 292 )
کلیدواژه ها:فوتبالباشگاه ورزشیارزش عمرمدیریت ارتباطهوادارلیگ برتر فوتبال ایرانهواداراناطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش
-
5.
نویسنده : محمودی، احمد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریوفاداریباشگاه ورزشیمشتریانباشگاهرضایتوفاداری مشتری
-
6.
نویسنده : محرم زاده، مهرداد ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ کاشف، سیدمحمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 941 تا 956 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریباشگاه ورزشیتجربه مشتری
-
7.
نویسنده : ریحانی، محمد ؛ عیدی، حسین ؛ رمضانی نژاد، رحیم ؛ میرزایی، اکبر ؛ عباسی، همایون ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1392 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:باشگاه ورزشیهویت تیمیوفاداری تیمیغرور اجتماعیهوادارانفوتبالتیمباشگاه
-
8.
نویسنده : ایزدی، بهزاد ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:هوادارمديريت ارتباط با هوادارباشگاه ورزشيلیگ برتر فوتبالاطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریکارکنانلیگ برتر فوتبال ایران
-
9.
نویسنده : ساعت چیان، وحید ؛ صفری، حمید رضا ؛ رسولی، سیدمهدی ؛ اسکندری، عیسی ؛ الهی، علیرضا ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1392- شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداریباشگاه ورزشیتمایل به حضورمشتریمشتریانرضایترضایت مشتری
-
10.
نویسنده : رسولی، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ الهی، علیرضا ؛ آقایی، نجف ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برندباشگاههوادارانمدیریتباشگاههای فوتبال