-
1.
نویسنده : درویش، حسن ؛ مصطفوی، غلامعلی ؛ قهرمانی، رضا ؛ چهارمحالی، حسن ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»پاییز 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 111 تا 127 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتکیفیتانتظاراتمدل سروکوالموفقیت دورکاری
-
2.
نویسنده : شهرکی مقدم، ایمان ؛ شیخ، رضا ؛ محمدی، عفت ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالتصویر شرکتشاخص مروجین خالص
-
3.
نویسنده : توکلی نیا، جمیله ؛ هرائینی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»تابستان 1397 - شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 241 تا 258 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالمدل کانومحله دربند
-
4.
نویسنده : شاه امیری، زهرا ؛ کرمی، محمدرضا ؛ اصلاحی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه تربیتی»تابستان 1395 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:ارزیابیدانشجویان تحصیلات تکمیلیکیفیت خدماتمدل سروکوال
-
5.
نویسنده : زیویار، فرزاد ؛ ضیایی، محمد صادق ؛ نرگسیان، جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 173 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانسروکوالقابلیت اطمینان
-
6.
نویسنده : یاسبلاغی شراهی، بهمن ؛ هواس بیگی، فاطمه ؛ موسوی پور، سعید ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:دانشجویانکیفیتمدل سروکوالخدمات آموزشیکیفیت خدمات آموزشیکارکناندانشگاهآموزش عالیانتظار
-
7.
نویسنده مسئول : عزیزی، مهنام ؛ نویسنده : اسماعیل زاده، محمدرضا ؛ فهیم دوین، حسن ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1395 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 103 تا 115 )
کلیدواژه ها:شهرداریکیفیت خدماترضایتمندیمدل سروکوالبانوان
-
8.
نویسنده : نجفی، رامین ؛ خراسانی، اباصلت ؛ محمدی، رضا ؛ گلوی، میترا ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1393 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالتحلیل شکافخدمات آموزشیارزیابی کیفیتادراکات و انتظارات
-
9.
نویسنده : شاهد، مهلقا ؛ طهماسبی، ارسلان ؛ نویسنده مسئول : ستاری ساربانقلی، حسن ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»بهار 1401 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوالکیفیت خدمات آموزشیآموزش معماریدرس طراحی معماری
-
10.
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان