-
1.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
2.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛ معتمد، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 41 تا 70 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبلیغات شفاهیتصویر برندنگرش به برندبرند شهریگردشگریپادگانخدماتشهررضایتمشتریتصویر
-
3.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 49 تا 78 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خرید برندبرند خیرخواهبرانگیزانندههای خرید خیرخواهانه
-
4.
نویسنده : امینی کسبی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنوسازی لوگونگرش به لوگوشخصیت لوگوطرح لوگو
-
5.
نویسنده : فلاحی، فرزانه ؛ سلیمانی، بهزاد ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»پاییز 1398 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 39 تا 46 )
کلیدواژه ها:نشانه شناسیبانک کشاورزینگرش به برندبانک مسکنپست بانک ایرانلوگو
-
6.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش