-
1.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسینگرش مصرف کنندهجذابیت ظاهری پیاماعتبار منبع پیامسطح درگیری ذهنیسطح ریسک پذیری
-
2.
نویسنده : فراتی، حسن ؛ خلج، امید ؛ نور موسوی، مهدی ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 59 تا 70 )
کلیدواژه ها:نیات رفتارینگرش مصرفکنندهتئوری رفتار برنامهریزیشدهرفتار مصرف سبزرفتار واقعی
-
3.
نویسنده مسئول : طولابی، زینب ؛ نویسنده : آروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1400 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:نگرش مصرفکنندهارزش ادراک شده سبزقصدخرید سبزمحصولات سبزمصرفکننده
-
4.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰقصد خرید مصرفکننده
-
5.
نویسنده : خبیری، محمد ؛ اسدپور، محمدرضا ؛ نیکخواه کیارمش، روح الله ؛
مجله:مدیریت ورزشی»دوره 11، شماره 1، بهار 1398 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:هویت سازمانینگرش مصرف کنندهشرکت میزوهویت تیم ورزشیبازاریابی سببی ورزشی
-
6.
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : سیجانیوندی، شادیه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 139 تا 182 )
کلیدواژه ها:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورتبلیغاتبـههـابــر
-
7.
نویسنده : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : صلواتی، شهرام ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 51 تا 71 )
کلیدواژه ها:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکسمصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
8.
نویسنده : دیرین، نرگس ؛ زارعی، قاسم ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 21 تا 44 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیرفتار مصرفکنندهحمایت اطلاعاتینگرش مصرف کنندهجوامع برند آنلاین
-
9.
نویسنده مسئول : مسعودی پور، سعید ؛ نویسنده : محمدی، فرزانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها:دینداریمصرف کننده مسلمانمحصولات لوکسنگرش مصرف کنندهقصدخرید