بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده : طاهری، غزاله ؛
(48 صفحه - از 17 تا 64 )
کلیدواژه ها:ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندحمایتبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
-
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : ناظمی، آسیه ؛
(40 صفحه - از 65 تا 104 )
کلیدواژه ها:دانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندتحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا
-
نویسنده مسئول : رنگریز، حسن ؛ نویسنده : ملکی، رضا ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
(34 صفحه - از 105 تا 138 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتصمیمگیری چندشاخصهغربالگری فازیبرنــدبرنـدهـامشتریهــا
-
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : سیجانیوندی، شادیه ؛
(44 صفحه - از 139 تا 182 )
کلیدواژه ها:خودپندارهنگرش مصرفکنندهتائید کنندههای مشهورتبلیغاتبـههـابــر
-
نویسنده : براری، محسن ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : امین صارمی، نوذر ؛
(52 صفحه - از 183 تا 234 )
کلیدواژه ها:قدرت نرمبرند نیروی انتظامیبرند ناجاتصویر برند ناجاگراندد تئوری برساختگراچارمازبرند سازیتصـویر برنـدهــابـههـابــابـابــهبــر
-
نویسنده : لطیفی، میثم ؛ طاهری مینا، فوزیه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ حاجی بابائی، حسین ؛
(32 صفحه - از 235 تا 266 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبرندکهنالگوهـاکـهبـاکــههــابــاکهــن الگوهــا