بهار 1398 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تاملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده : طاهری، غزاله ؛
(48 صفحه - از 17 تا 64 )
کلیدواژه ها: ارزش تبلیغات شبکههای اجتماعی تعلق به جامعه برند کیفیت ارتباط برند حمایت
-
قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : ناظمی، آسیه ؛
(40 صفحه - از 65 تا 104 )
کلیدواژه ها: دانشگاه الزهرا قدرت اجتماعی برند تحلیل شبکه اجتماعی کانال بازاریابی عوامل قدرت نفوذ قدرت
-
تعیین، ارزیابی و اولویتبندی اجزای مدل ارزش ویژه برند با تلفیق روشهای غربالگری فازی و تصمیمگیری چندمعیاره
نویسنده مسئول : رنگریز، حسن ؛ نویسنده : ملکی، رضا ؛ پشوتنی زاده، هومن ؛
(34 صفحه - از 105 تا 138 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند تصمیمگیری چندشاخصه غربالگری فازی
-
بررسی تاثیر تبلیغات تایید کننده های مشهور بر نگرش زنان مصرف کننده با نقش میانجی خودپنداره(مورد مطالعه:مصرف کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی در شهر تهران)
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : سیجانیوندی، شادیه ؛
(44 صفحه - از 139 تا 182 )
کلیدواژه ها: خودپنداره نگرش مصرفکننده تائید کنندههای مشهور
-
ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : براری، محسن ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : امین صارمی، نوذر ؛
(52 صفحه - از 183 تا 234 )
کلیدواژه ها: قدرت نرم برند نیروی انتظامی برند ناجا تصویر برند ناجا گراندد تئوری برساختگرا چارماز برند سازی
-
نقش کهن الگوها در بازشناسی برند
نویسنده : لطیفی، میثم ؛ طاهری مینا، فوزیه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ حاجی بابائی، حسین ؛
(32 صفحه - از 235 تا 266 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی برند کهنالگو