-
1.
نویسنده : رضائی، داود ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش درک شدهکیفیت رابطهمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتریبانک سامانوفاداری مشتریانقصد خرید مجدد
-
2.
نویسنده : بنار، نوشین ؛ نویسنده مسئول : امامی، مینا ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1395 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایتمندیکیفیت ارتباطکیفیت رویدادوالیبال بانوانورزشکیفیتورزشکارانرضایت
-
3.
نویسنده مسئول : باسامی، احمد ؛ نویسنده : بامدی، مجتبی ؛ ارتیاعی، فاطمه ؛
مجله:روستا و توسعه»زمستان 1400 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:نوآوریتعامل اجتماعیریسک پذیریپیشگامیکیفیت تعاملشبکة روابط دوجانبهگرایش کارآفرینانهعملکرد کسب و کارکسب و کاراجتماعی
-
4.
نویسنده : خبیری، محمد ؛ محمدی، رزگار ؛ صادقی، رضا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1392 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 79 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهارتباط دهان به دهانباشگاه های بدنسازی
-
5.
نویسنده : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 81 تا 106 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهاناستراتژی های بازاریابی رابطه مندسهم مشتریبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
-
6.
نویسنده : Adeiza، Adams ؛ Azizi، Ismail ؛ Malek، Marissa ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2017, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (32 صفحه - از 31 تا 62 )
کلیدواژه ها:CommunicationCommitmentTrustintimacyintention to remainoverall satisfactionrelationship quality