-
1.
نویسنده : کمالی، شیدا ؛ سرلک، محمدعلی ؛ احمدی، سیدعلی اکبر ؛ اسعدی، محمود ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1400 - شماره 34 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:ساختار منعطفرقابتگراییشبکه اجتماعی سازمانیتوانمندسازی ارتباطیمدیریت ارتباط با مشتریفناوری پیشرفته
-
2.
نویسنده : تقوی فرد، محمد تقی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1396 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:دسته بندی مشتریتحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره مارکوفارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریانبانکماتریس احتمال
-
3.
نویسنده : رحیمی، فاطمه ؛ غنبر تهرانی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : سبط، محمد وحید ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1400 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 210 تا 242 )
کلیدواژه ها:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریالگوریتم k-meansمتد RFM
-
4.
نویسنده مسئول : طاهری کیا، فریز ؛ نویسنده : حیدری، صبا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 572 تا 608 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریتئوری دادهبنیادمشتریمدیریتبانکمشـتری
-
5.
نویسنده مسئول : امیری، مقصود ؛ نویسنده : ريیسی وانانی، ایمان ؛ رضوی حاجی آقا، سید حسین ؛ جعفری، ترانوش ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1400 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم (58 صفحه - از 245 تا 302 )
کلیدواژه ها:منطق فازیهوش مصنوعیالگوریتم ژنتیکتحلیل تکنیکالبرنامه ریزی چندهدفهبهینه سازی پورتفوی
-
6.
نویسنده : پناهی، بلال ؛ لعلی سرابی، امیر ؛ ماهری کلجاهی، ابراهیم ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان
-
7.
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : محمد خانی، رحیم ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 30 تا 42 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
8.
نویسنده : Alizadeh Zoeram، Ali ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2018, Volume 11 - Number 2 رتبه الف/ISC (28 صفحه - از 351 تا 378 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementCustomer Lifetime Valuefuzzy inference systemLRFM modelcustomer clustering analysis
-
9.
نویسنده : Karimi-Ghartemani، Samaneh ؛ Shekarchizadeh، Ahmadreza ؛ Khani، Naser ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 رتبه الف/ISC (25 صفحه - از 743 تا 767 )
کلیدواژه ها:Service QualityCustomer relationship managementdata envelopment analysisNetwork DEA