-
1.
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ میرعسکری، سیدرضا ؛ امین، محدثه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیصنعت ساختمانصنعت پوشاکعملکرد بازاریابی
-
2.
نویسنده : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 3 تا 41 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
3.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : حسین زاده، آرزو ؛ مهدی پور، سحر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:قصد خریدصنعت پوشاکرسانه اجتماعیویژگیهای افراد تاثیرگذار
-
4.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ خاشعی، وحید ؛ دانشپرور، میترا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 135 تا 166 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیصنعت پوشاکعوامل اجتماعی و فرهنگیرفتار خرید مصرفکننده
-
5.
نویسنده : محقر، علی ؛ اقبال، رویا ؛ نویسنده مسئول : بزاززاده، سید حجت ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1396 - شماره 5 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 149 تا 177 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتصنعت پوشاکنگرش کاربران اینترنتی
-
6.
نویسنده : مداح، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمصنعت پوشاکمیهن پرستیکالای داخلیملیتگرایی مصرفکنندهمصرفشناساییCE