بهار 1390 - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
(22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتGray marketPrice consciousnessPerceived valueperceived riskریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
-
Writer : حسینی، حسن ؛ حاجی زاده، سمیه ؛ حسن پور، بهرام ؛
(18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:ویژگی های جمعیت شناختیتبلیغات از طریق پیام کوتاهکمک های مردمیKey words: SMS advertisingPublic donationsDemographic characteristidemographic characteristicsSMS Advertisingپیام کوتاهتبلیغاتسرویس پیام کوتاهسنبازاریابیمدل
-
Writer : صنایعی، علی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ سبحان منش، فریبرز ؛
(30 page(s) - From 41 to 70 )
Keywords:روش دلفیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیروش دلفی فازیفناوری شناسایی از طریق فرکانس های رادیویی (RFID )مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (ESCM)Fuzzy Delphi MethodFuzzy Analytic Hierarchy ProcessSupply Chain ManagementDelphi methodradio frequency identificationزنجیره تامیناطلاعاتRFIDفناوریتوسعهشناساییشرکت ایرانخودروعدد فازی مثلثیهزینه
-
Writer : فاریابی، محمد ؛ جلالی کلده، علیرضا ؛ نیک بخت، فاطمه ؛
(30 page(s) - From 71 to 100 )
Keywords:مزیت رقابتیویژگی های فردیهوش بازاریابیMarketing intelligenceIndividual FactorsCompetitive AdvantageاطلاعاتبازارسازمانIntelligenceمدیران
-
Writer : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
(26 page(s) - From 101 to 126 )
Keywords:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsKeywords: Critical success factorsSmall and medium companiesNew Product Development (NPD)Food and beverage industries of Fars provinceSMEs managers perspectiveفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
Writer : حق شناس کاشانی، فریده ؛ سعیدی، نیما ؛
(28 page(s) - From 127 to 154 )
Keywords:رقابت پذیریصنعت فرش دستبافتصمیم گیری چند معیارهتاپسیس فازیHandmade carpet industryKeywords: CompetitivenessMulti Criteria Decision Making (MCDM)TOPSISصنعتکارکنانرقابتیفازیاطلاعاتبازار
-
Writer : حسینی، یعقوب ؛ میرجهان مرد، جواد ؛
(26 page(s) - From 155 to 180 )
Keywords:مدل سازی معادلات ساختاریمزیت رقابتی درک شدهتجربه صادراتیتطبیق تاکتیک های بازاریابیکارکرد صادراتیStructural equation modelingPerceived competitive advantageAdaptation of marketing tacticsExporting experienceexport performanceبازارمزیت رقابتی