مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های بازرگانی 7 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 5 |
نشریه پژوهشنامه بازرگانی 3 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه توسعه کارآفرینی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه دانش مدیریت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 19 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 19 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
علمی-ترویجی 7 |
ب 3 |
الف 1 |
-
11.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 105 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریقیمت ممتازارزش ویژه نام تجارینرخ بازگشت نام تجاریتعیین ارزش برند
-
12.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛ مهرمنش، شیوا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1391- شماره 52 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 41 تا 51 )
-
13.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:پویایی سیستمسودآوریابزارهای ارتباط با مشتریمدلسودبازاریابیابزارهای بازاریابی
-
14.
نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
15.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
-
16.
نویسنده : شربت اوغلی، احمد ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریویژگیهای خدماتبانک توسعهایفرآیند دسترسی به خدماتمشتریبانکمشتریان
-
17.
نویسنده : اخلاصی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1387 - شماره 28 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:مازندرانماتریس تحلیل سیاستیشاخص های مزیت نسبیشاخص هزینه منابع داخلیمرکبات
-
18.
نویسنده : سپهری، مهران ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1386 - شماره 27 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 33 تا 38 )
-
19.
نویسنده : البدوی، امیر ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1385 - شماره 18 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 93 تا 100 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریسیستمهایاطلاعاتریسکمشتریانسازمان