موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 21 |
علوم تربیتی 13 |
مدیریت 7 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 3 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 49 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 13 |
ب 6 |
-
1.
طراحی الگوی تربیت مدیر برای آینده
نویسنده : جاجرمی، هدی ؛ درانی، کمال ؛ نویسنده مسئول : پورعزت، علی اصغر ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1400 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 177 تا 208 )
کلیدواژه ها: دوره متوسطه تحول سیستم آموزشی تربیت مدیر آینده آموزش مدیریت. مهارتهای مدیریتی مدیران آموزش مدیریت مهارت مضمون آموزش و پرورش آینده مدارس دانشآموزان
-
2.
ارائه الگوی یادگیری مبتنی بر بازی (غیردیجیتال) با رویکرد حل مسأله برای آموزش سازمانی و نقد دورههای آموزشی موجود بر اساس آن
نویسنده مسئول : عبدالوهابی، مرضیه ؛ نویسنده : درانی، کمال ؛ صفایی موحد، سعید ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ صالحی، کیوان ؛
مجله : پژوهش های کاربردی روان شناختی » بهار 1399، سال یازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 209 تا 245 )
کلیدواژه ها: علوم رفتاری آموزش سازمانی یادگیری مبتنی بر بازی رویکرد حلمسئله آموزش فراگیران کارآفرینی مهارت ارزشیابی
-
3.
تحلیل کیفی چگونگی کنش میان استاد راهنما و دانشجو در فرآیند پژوهش (انجام پایان نامه): مطالعه موردی دانشگاه تهران
نویسنده : جمشیدی، عطیه ؛ درانی، کمال ؛ نویسنده مسئول : دهقانی، مرضیه ؛
مجله : اندیشه های نوین تربیتی » بهار 1399، دوره شانزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 95 تا 120 )
کلیدواژه ها: پایاننامه کارشناسیارشد برنامه درسی پنهان فرآیند یاددهی–یادگیری کنش میان استاد و دانشجو
-
4.
تبیین سبکهای رهبری و مهارتهای ارتباطی مدیران
نویسنده مسئول : جباری، محمدرضا ؛ نویسنده : درانی، کمال ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛
مجله : مطالعات مدیریت، بهبود و تحول » زمستان 1398 - شماره 94 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 109 تا 136 )
کلیدواژه ها: سبک رهبری مدیران مهارتهای ارتباطی طرحواره های ناسازگار شناختی
-
5.
شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش آموزان ابتدایی
نویسنده : ناصرپور، محمد ؛ درانی، کمال ؛ نویسنده مسئول : صالحی، کیوان ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » پاییز 1398 - شماره 54 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 181 تا 218 )
کلیدواژه ها: پدیدار شناسی آموزش ابتدایی عوامل موثر اختلالات دیکته نویسی
-
6.
بررسی کیفیت فعالیت های آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا (بر اساس مدل تحلیل اهمیت – عملکرد)
نویسنده : صادقی، سیامک ؛ درانی، کمال ؛ کرمدوست، نوروزعلی ؛
مجله : مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی » بهار 1397 - شماره 21 ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها: دانشگاه بوعلی سینا کیفیت فعالیت های آموزشی مدل تحلیل اهمیت عملکرد
-
7.
واکاوی عوامل موفقیت افراد سرآمد در آزمون سراسری
نویسنده : سجادی، رضا ؛ کرمدوست، نوروزعلی ؛ درانی، کمال ؛ صالحی، کیوان ؛ مقدمزاده، علی ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی آموزش عالی » پاییز و زمستان 1396 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 163 تا 190 )
کلیدواژه ها: آزمون سراسری روش تحقیق کیفی عوامل موفقیت نفرات برتر کنکور نفرات برتر آزمون سراسری موفقیت کنکور مدرسه
-
8.
بررسی رویکرد غالب برنامۀ درسی از منظر مربیان مراکز آموزش دولتی سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور بر مبنای دستهبندی اسکایرو
نویسنده : درانی، کمال ؛ حکیمزاده، رضوان ؛ طرخان، رضاعلی ؛
مجله : مهارت آموزی » پاییز 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها: رویکرد کارایی اجتماعی رویکرد علمی- دانشگاهی آموزشهای فنی و حرفهای برنامۀ درسی
-
9.
بررسی رابطه فرایندهای مدیریت دانش با عملکرد شغلی کارکنان در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
نویسنده : درانی، کمال ؛ ادیبان، هاشم ؛
مجله : بازیابی دانش و نظامهای معنایی » پاییز 1394 - شماره 4 ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی مدیریت دانش دانشگاه تهران کارکنان عملکرد شغلی متغیرهای جمعیت شناختی
-
10.
الگوی فرهنگ سازمانی سازمانهای آموزشی(EOCM) (مورد مطالعه آموزش و پرورش شهر بیرجند)
نویسنده : قدسیان، نرگس ؛ درانی، کمال ؛ پورشافعی، هادی ؛ اسدی یونسی، محمد رضا ؛
مجله : مدیریت فرهنگ سازمانی » تابستان 1394، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 341 تا 368 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی آموزش وپرورش الگوی فرهنگ سازمانی ادگار شاین آموزش و پرورش فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش کد کارکنان زمان شاخص سـازمان