موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 18 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 18 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 9 |
ب 2 |
الف 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : Rashidi، Nasser ؛ نویسنده : Naami، Amir ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryCommunicated thinkingdialogic thinkingSCOBA
-
2.
نویسنده : Shahab، Sara ؛ Rashidi، Nasser ؛ Seddighi، Firooz ؛ Yamini، Mortaza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2019,Volume 10- Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 108 تا 131 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse Analysis (CDA)Research Article Introduction SectionsOnion ModelResearchIntroductionJournalEnglish
-
3.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ zolfaghari، fatemeh ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2018، Volume 7 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 293 تا 318 )
کلیدواژه ها:sociocultural theorySystemic Functional LinguisticsMeaning makingIdeological Identity
-
4.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Mirsalari، Seyyed Ali ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2017, volume 8 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:StrategiesEFL learnersEnglish CollocationsIranian English LearnersEFLEnglishCollocations
-
5.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Mansourzadeh، Nurullah ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2017, Volume 6 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 55 تا 82 )
کلیدواژه ها:language teachingMethodperceptionsnonnative EFL teacherspostmethod pedagogy
-
6.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Farahmandi، Amir Yousef ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2016, Volume 3 - Number 3 ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:grammaticalizationgrammaringemergenceaffordancesemiotic processesimplicit learning
-
7.
نویسنده : Nazemi، Hasti ؛ Rashidi، Nasser ؛
مجله:studies in learning and teaching English»December 2015, Volume4 - Number 8 (16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerslearners’ attitudelevel of autonomy
-
8.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Forutan، Ali ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2015, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 27 تا 55 )
کلیدواژه ها:InProfessional developmentstudent teachereducational supervisionservice teacherIranEFLEducationTeacherLanguage Teachers
-
9.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Mansurian، Mohammad Ali ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2015, Volume 9 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 75 تا 96 )
کلیدواژه ها:Aspects of IdentityCollective IdentitySocial IdentityRelational IdentityPersonal IdentityLanguage AchievementEFLIranIranianIdentitySLA
-
10.
نویسنده : Rashidi، Nasser ؛ Mohammadineku، Hazhar ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2015, Volume 7 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها:Teacher CognitionTeacher EducationLearner Autonomyteachers’ KnowingCARDS model