موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 4 |
علمی-ترویجی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : نکوئی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریاعتماد به برندپاسخدهی به تغییرات فناوریحساسیت به تغییرات فناوریمشتریاعتمادوفاداریفرصتبازارتغییرات فناوری
-
2.
نویسنده : نکوئی زاده، مریم ؛ گل محمدی، عماد ؛ محمدی، نشاط ؛ گل محمدی، میلاد ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1395 - شماره 41 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 79 تا 104 )
کلیدواژه ها:نفوذ آرمانیرهبری تحولآفرینانگیزش الهام بخشترغیب ذهنیپاسخ گویی اجتماعی سازمانیرهبری تحولآفرینکارکنانمدیرانپژوهش
-
3.
نویسنده : نکوئی زاده، مریم ؛ گلمحمدی، عماد ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1395 - شماره 20 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 70 تا 82 )
کلیدواژه ها:عملکردکیفیت خدماتقابلیت های بازاریابیمدیریت برند
-
4.
نویسنده : نکوئی زاده، مریم ؛ حسینی، سید محمود ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارعملکرد مالیپویایی بازارقابلیتهای پویاپویایی فنی
-
5.
نویسنده : نکوئی زاده، مریم ؛ حسینی، سید محمود ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 67 تا 98 )
کلیدواژه ها:عملکردقابلیتهای پویاقابلیت درکقابلیت استفاده از فرصتهاقابلیت شکلدهی مجددقابلیتهای عملیاتیقابلیت عملیاتیقابلیت پویاعملکرد شرکتمدل
-
6.
نویسنده : نکوئی زاده، مریم ؛ گل محمدی، عماد ؛ گل محمدی، میعاد ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1393 - شماره 39 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 85 تا 98 )
کلیدواژه ها:ﻫﻮش ﻫﻴﺠﺎﻧﻲخلاقيتتفكراستراتژيك
-
7.
نویسنده : حسینی، سید محمود ؛ نکوئی زاده، مریم ؛ مخزن قدیمی، مریم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 117 تا 140 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیرکودخدماتاستراتژی بازاریابیاستراتژیبازاریابیدوران رکود