ابوالقاسمی، مهدی/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 2 |
حوزه سلامت 1 |
مدیریت 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : رسولی مهربانی، رادمان ؛ امیرحائری، مصطفی ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛
مجله:رشد آموزش زبان و ادب فارسی»بهار 1398 - شماره 126 (5 صفحه - از 75 تا 79 )
-
2.
نویسنده مسئول : ابوالقاسمی، مهدی ؛ نویسنده : زینلی پور، حسین ؛ شیخی، علی اکبر ؛ عصاره، علیرضا ؛
مجله:تدریس پژوهی»بهار 1397 - شماره 11 ، الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:مطالعه ترکیبیدانش آموزان استعداد درخشان شهر اصفهانراهبردهای ارزشیابی مطلوبارزشیابیدانشآموزان استعداد درخشاندانشآموزانمصاحبهآزمون
-
3.
نویسنده : مروتی شریف آبادی، علی ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛
مجله:سیاست گذاری اقتصادی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:بورسمدل کانومدل گسترش عملکرد کیفیتخرید سهامعوامل غیر مالیپارهتواطلاعاتبورس اوراق بهادارQFDسرمایهسهامبازاربورس اوراق بهادار تهران
-
4.
نویسنده : الحسینی مدرسی، سیدمهدی ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1394 - شماره 59 ، علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (14 صفحه - از 92 تا 105 )
کلیدواژه ها:یزدمدیریت استعدادسازمان هلال احمرنوع رهبری
-
5.
نویسنده : حکیم زاده، رضوان ؛ درانی، کمال ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ نجاتی، فرهاد ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1393 - شماره 99 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 151 تا 166 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیانگیزش پیشرفتاحساس تعلق به مدرسهعملکرد تحصیلی دانشآموزانشهر اصفهان
-
6.
نویسنده : طباطبایینسب، سیدمحمد ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ ابراهیمزاده پزشکی، رضا ؛
مجله:آموزش عالی ایران»پاییز 1392 - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 107 تا 136 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرادراک عدالتمدیریت ارتباط با دانشجورفتار شهروندی
-
7.
نویسنده : صدرآبادی، علی ناصر ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ احمدی، سینا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 64 تا 94 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیکیفیت خدماتشش سیگمامدیریت ارتباط با دانشجومدلیابی معادلات ساختاریمشتریرضایت مشتریرویکرد شش سیگمادانشجویانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریارزیابی