موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 12 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 7 |
علمی-پژوهشی 3 |
الف 1 |
-
1.
نویسنده : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داوود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 129 تا 159 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیاداستارتآپهای گردشگریهوشمندی برندرویکرد آمیختهگردشگریکارکناناستارت آپمدلمدیراطلاعاتپژوهشسازمانمدیریت
-
2.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 95 تا 113 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللتحریمنظریه داده بنیادصادراتسیاسیشرایط تحریماقتصادی
-
3.
نویسنده : فیض، داوود ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ علی پور، سیما ؛ نویسنده مسئول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 183 تا 211 )
کلیدواژه ها:واقعیت مجازینقشه همدلی مشتریویدئوگرافیمشتریتبلیغاتفیلممشتریانویدئویی
-
4.
نویسنده مسئول : ویشلقی، مهدیه ؛ نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛
مجله:بهبود مدیریت»تابستان 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم (27 صفحه - از 127 تا 153 )
کلیدواژه ها:چابکیصنعت خودروسازیچابکی استراتژیکرونق پایدار تولیدصنعت خودروتولیدکدگذاریصنایع خودروسازیپژوهشسازمان
-
5.
نویسنده مسئول : فیض، داوود ؛ نویسنده : جلالی، علی اکبر ؛ زارعی، عظیم الله ؛ سوری، احسان ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1400 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیفاوابمب
-
6.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 98 تا 125 )
کلیدواژه ها:هوشمندی رقابتیرسانههای اجتماعیمتنکاویمدلسازی ساختاری- تفسیریتحلیل احساسی کلماتهوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2
-
7.
نویسنده : فیض، داوود ؛ زارعی، عظیماله ؛ نویسنده مسئول : گودرزی، حسین ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»زمستان 1399، سال اول - شماره 4 (23 صفحه - از 115 تا 137 )
کلیدواژه ها:بازاریابیالگوی مصرفنام تجاریعوامل جمعیتشناختیادراک مصرفکنندهمصرف
-
8.
نویسنده : فیض، داوود ؛ علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمهکرشدپلتفرم باسلامبحران ویروس کووید 19
-
9.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داوود ؛ اسدی، محمد ؛
مجله:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1397 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها:صنعت فرهنگیبازاریابی انیمیشنورود به بازار بین المللی
-
10.
نویسنده : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه