تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : بحرینی زاد، منیژه ؛ علوی، مهدیه السادات ؛ هاشمی فرد، فریبا ؛
(26 صفحه - از 253 تا 278 )
کلیدواژه ها:نگرش به تبلیغاتنماد حیوانیواژههای کلیدی: مسکاتواکنش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتبـهمسکاتآگهی
-
نویسنده : هاشمی پطرودی، سید حمید ؛ صادقی مقدم، محمدرضا ؛ جعفر نژاد، احمد ؛ صفری، حسین ؛
(24 صفحه - از 279 تا 302 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامینلجستیکزنجیره تقاضاراهبرد (استراتژی)مرور ادبیات نظاممندراهبرد زنجیرة تأمینراهبردSCSپژوهشSupply Chain Managementتاکسونومیراهبـرد
-
نویسنده : حسین زاده، ماشااله ؛ بکتاش، فرزانه ؛
(22 صفحه - از 303 تا 324 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیتصویر برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیمشتریتصویرمشتریانبرنـد
-
نویسنده : خلیلی مقدم، مریم ؛ سلطانی، مرتضی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
(24 صفحه - از 325 تا 348 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیرفتار مصرفکنندهتجربه خریدبازاریابی احساسیخرید احساسیاحساساتکالای بادوامخریـدبـهشناخت
-
نویسنده : شیروانی ناغانی، مسلم ؛ فضلی، صفر ؛ کشاورز ترک، عین الله ؛
(22 صفحه - از 349 تا 370 )
کلیدواژه ها:تفکر راهبردیبرنامهریزی راهبردیآینده پژوهیآیندهنگاریآیندهنگاری راهبردیراهبردیمـدل هـای آینـده نگـاریمدلمدیران
-
نویسنده : صافحیان، جلیل ؛ فکور ثقیه، امیر محمد ؛ خوراکیان، علیرضا ؛
(28 صفحه - از 371 تا 398 )
کلیدواژه ها:بانک ملترفتار شهروندیمشتریان وفادارتعهد موثرمشتریمشتریانسازمانتعهد مؤثر مشتریمشـتریان
-
نویسنده : عسگری، ناصر ؛
(22 صفحه - از 399 تا 420 )
کلیدواژه ها:فروشندهعملکرد فروششرکت پخش: برند کارفرماییتفاخر سازمانیکارکنانفروشندگان
-
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ جلالیان، سعید ؛ قربانی، احسان ؛
(20 صفحه - از 421 تا 440 )
کلیدواژه ها:نمایشگاه تجاریاهداف نمایشگاهفرایندهای نمایشگاهمنابع نمایشگاهاطلاعاتکارکنانفرایندهایفروش
-
نویسنده : محمدی، اسفندیار ؛ مرادی، صدیقه ؛ شیری، قاسمعلی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
(20 صفحه - از 441 تا 460 )
کلیدواژه ها:منفعتارزشویژگیتکنیک نردبانیزنجیره وسیله ـ هدفلوازم آرایشیرنگ مومصرفمحصولهـاپژوهشبـه
-
نویسنده : ابویی اردکان، محمد ؛ ندافی، طاهره ؛ قلی پور، ارین ؛
(26 صفحه - از 461 تا 486 )
کلیدواژه ها:تفکر استراتژیکمدل ذهنینقشة اجماعینگاشتشناختیاستراتژیمدیرانمدلذهنیبـه
-
نویسنده : وارث، حامد ؛ حیدری، علی ؛ اکبری، مهران ؛
(21 صفحه - از 487 تا 507 )
کلیدواژه ها:پویایی محیط کسبوکارتوپولوژی استراتژیتیم مدیریت ارشدمعنابخشی استراتژیکنوآوری مدل کسبوکاراطلاعاتمعنابخشینوآوری مدل کسب و کارسازمان