کلیدواژه تداعی برند / (39 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : نظری، محمد ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 239 تا 249 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندتداعی برندآگاهی برند
-
22.
نویسنده : محبیان، محمدحسن ؛ مالکی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : رحیم بصیری، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 5 (جلد سوم) (15 صفحه - از 54 تا 68 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
23.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 284 تا 307 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتتبلیغاتشهرستان گرگانارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت درک شدهعناصر آمیخته بازاریابیشرکت صباح
-
24.
نویسنده : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
25.
نویسنده : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ ناصری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتداعی برندداراییهای برندنیازهای خودتعریفیتعلق به باشگاهباشگاههویتتیمباشگاههای ورزشی
-
26.
نویسنده : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
27.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : احسانی، محمد ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
28.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 413 تا 432 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
-
29.
نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ یوسفی، بهرام ؛ نویسنده مسئول : آقایی، رقیه ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1394- شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:لیگ برتر فوتبالتداعی برندروش آمیختهمنافع تداعی برندنرمافزار خبرگانویژگیهای تداعی برند.
-
30.
نویسنده : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)