زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
(28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حدادی، سپیده ؛
(24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندبازاریابی تجربیارزش تجربی مشتری
-
نویسنده : رضادوست، مهدی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ حمیدی زاده، علی ؛
(30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیبرند کارفرماعجین شدن کارمنداننگهداشت کارمندان
-
نویسنده : بخشی زاده برج، کبری ؛ داورزنی، ناصر ؛ دیلمی معزی، پیمان ؛
(28 صفحه - از 95 تا 122 )
کلیدواژه ها:ارزشرسانههای اجتماعیپیامرسانهای موبایلیروش نردبانی رویکرد وسیله-هدف
-
نویسنده : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
(34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
نویسنده : اشکانی، مهدی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(24 صفحه - از 157 تا 180 )
کلیدواژه ها:بشارت برنداشتیاق برندارتباطات برند مصرفکنندههویتپذیری برندصمیمیت برند