زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
طراحی مدل شکلگیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوریهای هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
(28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها: تئوری ارتباط مشتری-برند تئوری هویت برند-مشتری هواخواهی برند هواخواهی وسواسی برند هواخواهی هماهنگ برند
-
تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجیگری شخصیت برند
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ حدادی، سپیده ؛
(24 صفحه - از 41 تا 64 )
کلیدواژه ها: شخصیت برند بازاریابی تجربی ارزش تجربی مشتری
-
تأثیر برند کارفرما بر نگهداشت کارکنان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی عجین شدن و رفتار شهروندی سازمانی
نویسنده : رضادوست، مهدی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ حمیدی زاده، علی ؛
(30 صفحه - از 65 تا 94 )
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی برند کارفرما عجین شدن کارمندان نگهداشت کارمندان
-
استخراج نقشه ارزشهای کاربران پیامرسانهای موبایلی با استفاده از تکنیک نردبانی؛ (بر اساس تئوری وسیله-هدف)
نویسنده : بخشی زاده برج، کبری ؛ داورزنی، ناصر ؛ دیلمی معزی، پیمان ؛
(28 صفحه - از 95 تا 122 )
کلیدواژه ها: ارزش رسانههای اجتماعی پیامرسانهای موبایلی روش نردبانی رویکرد وسیله-هدف
-
مدلسازی ارزش ویژه برند برای محصولات تندمصرف، با رویکرد سیستمهای دینامیکی
نویسنده : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
(34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها: سیستم دینامیک برند آگاهی از برند وفاداری به برند ارزش ویژه برند تداعی برند کیفیت ادراکشده
-
بررسی تاثیر ارتباطات برند مصرفکننده بر بشارت برند تلفن همراه
نویسنده : اشکانی، مهدی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
(24 صفحه - از 157 تا 180 )
کلیدواژه ها: بشارت برند اشتیاق برند ارتباطات برند مصرفکننده هویتپذیری برند صمیمیت برند