کلیدواژه تداعی برند / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
2.
نویسنده : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحه - از 38 تا 56 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات
-
3.
نویسنده : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
4.
نویسنده : سجادی، سید نصرالله ؛ خبیری، محمد ؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:لیگ حرفه ای فوتبال ایرانوفاداری به برندهوادارانتداعی برندتیموفاداری هوادارانباشگاهوفاداریتداعیپرسشنامهگروه همسالان
-
5.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
6.
نویسنده : رفیعی طباطبائی، وحیده ؛ نجمی، منوچهر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:سنجشارزش ویژه برندتداعی برندوجهه برند
-
7.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندمشتریمشتریارزشارزش
-
8.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
9.
نویسنده : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
-
10.
نویسنده : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)