کلیدواژه جذابیت بازار / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی صنعت فولاد بر اساس شاخص های جذابیت بازار در راستای تدوین استراتژی
نویسنده مسئول : یاوری، زهرا ؛ نویسنده : منصوری، علیرضا ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه » مرداد 1401 - شماره 37 (جلد اول) (14 صفحه - از 17 تا 30 )
کلیدواژه ها: صنعت فولاد بازار هدف جذابیت بازار انتخاب بازار بین المللی فولاد صادرات بازار واردات شرکت فولاد مبارکه شاخص اولویتبندی
-
2.
رتبه بندی شاخص های جذابیت بازارملی و منطقهای فرصتهای سرمایهگذاری بخش خصوصی در شهرکها و نواحی صنعتی ایران
نویسنده : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله : پژوهشنامه بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها: روش تحلیل سلسله مراتبی شهرکهای صنعتی جذابیت بازار فرصت سرمایهگذاری
-
3.
طراحی الگوی جذابیت سرمایهگذاری مناطق آزاد ایران (منطقه آزاد انزلی)
نویسنده : فروغیفر، طیبه ؛ تبریزیان، بیتا ؛ نویسنده مسئول : جلالی، سید مهدی ؛
مجله : سیاست جهانی » بهار 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 267 تا 304 )
کلیدواژه ها: جذابیت بازار مناطق آزاد ایران جذابیت سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی
-
4.
طراحی الگوی ارزیابی جذابیت صنایع هدف و رتبهبندی صنایع از منظر نظام بانکی
نویسنده : حسینی کشکوئیه، سیدمحمود ؛ اسدی، غلامحسین ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ مقدسی، محمد ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1395 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها: رتبهبندی صنایع نظام بانکی جذابیت بازار انتخاب بازار هدف
-
5.
روابط بین محیط ، استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمان در شرکت های صنایع غذایی در استان تهران
نویسنده : رضایی نیکو، سیدحمیدرضا ؛ غریب نواز، نادر ؛
مجله : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار » تابستان 1394 - شماره 11 (13 صفحه - از 93 تا 105 )
کلیدواژه ها: عملکرد استراتژی تمایز استراتژی تدافعی موقعیت رقابتی استراتژی تهاجمی جذابیت بازار
-
6.
مطالعه ی عوامل مؤثر بر انتخاب بازارهای جهانی در صنعت رسانه ی کشور
نویسنده : رشیدی، احتشام ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله : جهانی رسانه » پاییز و زمستان 1393 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 22 تا 42 )
کلیدواژه ها: تجارت جهانی جذابیت بازار رسانه های بین المللی محصولات رسانه ای راهبرد جهانی رسانهای اطلاعات انتخاب بازار محصولات کشور میزبان
-
7.
تدوین استراتژی های پورتفولیو کسب و کارهای بیمه موسسه فرهنگیان
نویسنده : اعرابی، سید محمد ؛ دهقان، نبی الله ؛
مجله : مطالعات کمی در مدیریت » زمستان 1389 - شماره 3 (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: موقعیت رقابتی جذابیت بازار استراتژی پورتفولیو موسسه فرهنگیان