کلیدواژه خرید الکترونیکی / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سلیمانی، احسان ؛ نویسنده : محترم زاده، معصومه ؛
مجله:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1399 - شماره 1 (29 صفحه - از 106 تا 134 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانخرید الکترونیکیمنبع یابی استراتژیکتدارکات الکترونیکی
-
2.
نویسنده مسئول : سلیمانی، احسان ؛ نویسنده : محترم زاده، معصومه ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1399 - شماره 3 (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانخرید الکترونیکیمنبع یابی استراتژیکتدارکات الکترونیکی
-
3.
نویسنده : دولتی، عیسی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1397 - شماره 13 (13 صفحه - از 44 تا 56 )
کلیدواژه ها:عوامل شناختیخرید الکترونیکینظریه نردبانیتصمیم گیری احساسی
-
4.
نویسنده : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
5.
نویسنده : نادری بنی، محمود ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 941 تا 966 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخرید الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهنوآوری خدماتنوآوری محصولاتقصد خرید الکترونیکینوآوریوبسایتخریـداعتمادمدل
-
6.
نویسنده : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ شعبانی نفت چالی، جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:سازگاریامنیتخرید الکترونیکیمدل پذیرش تکنولوژیباورهای هنجاریفناوری اطلاعاتمدل پذیرش فناوریتمایل به خرید الکترونیکیفناوریتمایلسهولت استفادهفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
7.
نویسنده : جوان مرد، حبیب الله ؛ سلطان زاده، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 225 تا 256 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرید الکترونیکیتصویر برندویژگی وب سایتمشتریاینترنتوبسایتمشتریاناطلاعاتاعتماد
-
8.
نویسنده : کریمیان، لیلا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1387 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 191 تا 218 )
کلیدواژه ها:ایرانبیمهخرید الکترونیکیرقابت تجاریقابلیت الکترونیکی شدن محصولات بیمه ایبیمه های الکترونیکیآزمون ESمدل سیلور
-
9.
نویسنده : هژبر کیانی، کامبیز ؛ طایفی، زهره ؛
مجله:پیک نور»تابستان 1385 - شماره 14 (19 صفحه - از 60 تا 78 )
کلیدواژه ها:دیجیتالمجازیتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتفروش الکترونیکیحسابداری رشدپیشرفت فنی مشخص نشدهخرید الکترونیکیاصل شتاب