زمستان 1397 - شماره 13
-
نویسنده : غیرتمند، ستار ؛ ملاحسینی، علی ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتتجارت الکترونیکیروش تصمیم گیری چند معیارهاستراتژی الکترونیکی
-
نویسنده : شکوری، مریم ؛ محمدی، معصومه ؛
(9 صفحه - از 11 تا 19 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی اینترنتیمشتریمحوریبازاریابی دیجیتال
-
نویسنده : قدرتی، انیسه ؛ محمدیان، مقدسه ؛
(9 صفحه - از 20 تا 28 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیارزش برندارزش ویژه برند
-
نویسنده : روشن پرتو، احسان ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
(15 صفحه - از 29 تا 43 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهمشتری محوریارزش ویژه برندابعاد بسته بندی
-
نویسنده : دولتی، عیسی ؛
(13 صفحه - از 44 تا 56 )
کلیدواژه ها:عوامل شناختیخرید الکترونیکینظریه نردبانیتصمیم گیری احساسی
-
نویسنده : رضوانی چمن زمین، علیرضا ؛ پورحبیب، مهدی ؛
(12 صفحه - از 72 تا 83 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمترضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطه
-
نویسنده : رحمانی، مهدی ؛
(12 صفحه - از 84 تا 95 )
کلیدواژه ها:سیستم اطلاعاتیبانکداری الکترونیکیمشتریمحوریحداقل مربعات جزیی
-
نویسنده : پیروی، محمدحسن ؛ حسینی امیری، سیدمحمود ؛
(16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:مدیریت پروژهمدیریت ارتباط با مشتریعوامل حیاتی موفقیتبازمهندسی فرایندهایکپارچگی سیستم
-
نویسنده : گرامی، فهیمه ؛ قیطرانیه، نازنین ؛ دبیر، بهرام ؛
(10 صفحه - از 112 تا 121 )
کلیدواژه ها:منطق فازیبازاریابیکیفیت خدماتسروکوال