کلیدواژه مشتری / (179 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : همتی، فریده ؛ کاکوئی، حسین ؛ آقا بخشی، حبیب ؛ بیگلریان، اکبر ؛
مجله:توانبخشی»پاییز و زمستان 1380 - شماره 5 ISC (8 صفحه - از 14 تا 21 )
کلیدواژه ها:رضایتمشتریخدمتگیرندهمجتمع توانبخشی روزانه
-
2.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1381 - شماره 2 ISC (16 صفحه - از 141 تا 156 )
کلیدواژه ها:بانکمهارتمشتریمؤسسهءاعتباریتخصصمشتریانوفاداری مشتریانسازمانرفتاررخداد
-
3.
نویسنده : جوانمردی، ناهید ؛
مجله:پژوهش حقوق عمومی»پاييز و زمستان 1381 - شماره 7 ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:فسخعقدخیارمعاملهمشتریغبنبایعمعوضبیعشیخ مرتضی انصاری
-
4.
نویسنده : بشیری، مهدی ؛ محمودی، وحید ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1381 - شماره 59 ISC (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:مهندسی مجدد فرآیندهامشتریمدیریت فرآیندبهبود کیفیت عملکردتحلیل شیوه های شکست فرآیند و پیامد آن
-
5.
نویسنده : احسانی، محمد ؛ شمسی پور، سمانه ؛
مجله:حرکت»پاییز 1384 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 135 تا 149 )
کلیدواژه ها:مربیمدیرراهکارهای جذب مشتریسالن های بدنسازیمشتریبانوان و اصفهان ـبدنسازیمشتریانباشگاهمدیران
-
6.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ مرتضوی، سعید ؛ راحتی، تکتم ؛
مجله:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»پاییز 1384 - شماره 19 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:خدمات بانکیعابر بانکسپه کارتتلفن بانکمشتری
-
7.
نویسنده : احمدی، سعید ؛
مجله:نوآوری های مدیریت آموزشی»تابستان 1386 - شماره 7 (18 صفحه - از 25 تا 42 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعآموزش و پرورشمشتری
-
8.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ وصال، حسین ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1386 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیمشتریجایگاه محصولتصمیم گیری با معیارهای چندگانهجایگاه رقابتیاستراتژی جایگاه یابیخرده فروشی
-
9.
نویسنده : تارخ، محمد جعفر ؛ شریفیان، کبری ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1386 - شماره 17 ISC (30 صفحه - از 153 تا 182 )
کلیدواژه ها:مشتریداده کاویالگوریتم ژنتیکخوشهبندیهرم ارزش مشتریاستخراج قانوناطلاعاتمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریبانک اطلاعاتیفازیبانک
-
10.
نویسنده : آذربایجانی، کریم ؛ ذوالفقاری، حمید ؛ هنرمند، مهسا ؛
مجله:میثاق مدیران»فروردین و اردیبهشت 88 - شماره 39 (6 صفحه - از 54 تا 59 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریمشتریقیمتگذاری برمبنای ارزشقیمتارزشبازاراستراتژیسودمشتریانمدیرانقیمتگذاری بر مبنای ارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (38 مقاله)
- ب (29 مقاله)
- ملی (8 مقاله)
- بین المللی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- B (5 مقاله)
- C (3 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)