کلیدواژه مشتری مداری / (138 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : رمضانی، بهمن ؛
مجله:رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی»تابستان 1399 - شماره 3 (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریرضایتمندی مشتریانﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیخدمات و کالا
-
52.
نویسنده مسئول : خوش طینت، بهناز ؛ نویسنده : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ رکاب، مسعود ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 30 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازار کالامشتری مداریبرندبـامشـتریمشــتریهـابــابـه
-
53.
نویسنده : رئوفیان، فاطمه ؛ میرحسینی، سیدمحمدعلی ؛ ترک فر، احمد ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 127 تا 139 )
کلیدواژه ها:خدماتمشتریمشتری مداریتکریم ارباب رجوعمراجعه کننده
-
54.
بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد سازمانی و مشتریمداری در صنعت بیمه (نمونه موردی: شرکت بیمه سامان)
نویسنده : اباذریان طهرانی، محمد ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (21 صفحه - از 77 تا 97 )
کلیدواژه ها:بیمه سامانمشتریمداریعملکرد سازمانیهویت سازمانی
-
55.
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : زارع، آیدین ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1399 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 104 تا 129 )
کلیدواژه ها:راهبردیعملکرد شغلیمشتری مداریمسئولیت اجتماعی شرکتشناسایی سازمانیکارکنانعملکرد شغلی کارکنانمشتریسازمانمسئولیت اجتماعیمشتریان
-
56.
نویسنده : فلاح، محسن ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریصنعت بانکداری ایرانمهندسی مجدد کسب و کارمشتریمهندسی مجدد کسبوکارصنعت بانکداریطراحیمدل
-
57.
نویسنده مسئول : حسینی نیا، سیدرضا ؛ نویسنده : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 209 تا 223 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمشتریمداریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیادارات ورزش و جوانانمشتریکارکنان ادارات ورزش و جوانان
-
58.
نویسنده مسئول : صادقی بروجردی، سعید ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 145 تا 159 )
کلیدواژه ها:رفتار اخلاقیمشتریمداریفروشندهمحصولات ورزشی
-
59.
نویسنده : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ محمدی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : عبدالهی، محمد حسن ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریآداب و معاشرتخلاقیت فروشندگانرضایت مصرف کنندگان
-
60.
نویسنده : سوری، فربد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحه - از 1174 تا 1184 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیرضایت مشتریمشتری مداریفرآیند خلق دانشهتلعملکردرگرسیونعملکرد هتلمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (19 مقاله)
- ب (12 مقاله)
- علمی-ترویجی (8 مقاله)
- الف (5 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (9 مقاله)
- همایش بین المللی (7 مقاله)