تابستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
نویسنده : نایب زاده، شهناز ؛ اقبالی، اکرم ؛ رادمنش، یاسین ؛
(30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها: وفاداری به برند توسعه برند نگرش نسبت به تبلیغات تصویر ذهنی برند اصلی/ جدید تناسب تصویر
-
طراحی مدل بازاریابی پزشکی با استفاده ازروش تحلیل مضمون
نویسنده : قربانی، علی ؛ امیرحصاری، سارا ؛
(22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها: رضایت بیماران بازاریابی پزشکی آمیخته بازاریابی پزشکی
-
رتبه بندی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی تحلیل رابطه ای خاکستری و تاپسیس در فضای فازی شهودی
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ رستمی، علی ؛ جلالی، سجاد ؛ ناظمی سجزیی، احمدرضا ؛
(23 صفحه - از 59 تا 81 )
کلیدواژه ها: بورس اوراق بهادار تهران رتبه بندی تاپسیس تحلیل رابطه خاکستری تصمیم گیری گروهی
-
بررسی اثر نا اطمینانی نرخ ارز بر شاخص قیمت سهام و میزان سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از مدلهای GARCH و VAR)
نویسنده : رنجبر، محمدحسین ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛ رضا زاده، روح اله ؛
(26 صفحه - از 82 تا 107 )
کلیدواژه ها: بازده سهام حجم معاملات نوسان پذیری مدلهای اتورگرسیو(VAR) مدلهای آرچ و گارچ
-
ارائه رویکردی مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور ارزیابی و رتبه بندی کارکنان
نویسنده : علایی، امیر ؛ فرج پورخاناپشتانی، قاسم ؛
(29 صفحه - از 108 تا 136 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد کارکنان تحلیل عاملی تاییدی TOPSIS فازی AHP فازی PLS
-
بررسی روابط ساختاری میان مدیریت کیفیت جامع، مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی (مطاله موردی: کارخانه مانیزان کرمانشاه)
نویسنده : مهرمنش، حسن ؛ اللهیار، قاسم ؛
(32 صفحه - از 137 تا 168 )
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت مدیریت زنجیره تامین عملکرد سازمانی
-
تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ گلی، فاطمه ؛
(16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها: دین اسلام دین داری بازاریابی سبز