کلیدواژه تصویر برند سبز / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مؤلفه های مؤثر بر تولید سبز بر تصویر برندسبز بر مزیت رقابتی سبز
نویسنده : بیلندی، محمدحسن ؛ فعال رستگار، سیده افسانه ؛ عاقلی، میثم ؛
همایش : مدیریت، گردشگری و تکنولوژی » دوره 4؛ 1401/02/30 - 1401/02/30 (15 صفحه - از 622 تا 636 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی سبز تصویر برند سبز تولید سبز
-
2.
تقویت مزیت رقابتی سبز از طریق تولید سبز، خلاقیت و تصویر برند سبز (مورد مطالعه: نیروگاه شهیدرجایی قزوین)
نویسنده : رمضانی، سارا ؛ مشایخی نظام ابادی، المیرا ؛
همایش : پژوهش های سازمان و مدیریت » دوره 2؛ 1400/08/30 - 1400/08/30 (11 صفحه - از 19 تا 29 )
کلیدواژه ها: تولید سبز مزیت رقابتی سبز فشار مشتری تصویر برند سبز فشار نظارتی خلاقیت سبز
-
3.
بررسی عوامل موثر بر ارتباط میان بستهبندی سبز با وابستگی برند سبز
نویسنده : دارایی، ایوب ؛ موسوی کاشی، زهره ؛ نویسنده مسئول : اکبری، مهسا ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها: تصویر برند سبز بسته بندی سبز اعتماد سبز وابستگی برند سبز نگرش برند سبز
-
4.
تاثیر تولید سبز و خلاقیت بر مزیت رقابتی از طریق تصویر برند سبز (نمونه موردی : مخازن پلی اتیلن)
نویسنده : دربان، بهنام ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ دوالی، ، محمدمهدی ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » زمستان 1399 - شماره 34 (14 صفحه - از 28 تا 41 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی تصویر برند سبز تولید سبز خلاقیت سبز
-
5.
پیش بینی مدیریت ریسک شرکت بر اساس عملکرد تکنولوژی و فناوری اطلاعات در شرکت ایستا توان صنعت
نویسنده : اقبالی، کبریا ؛ نویسنده مسئول : زندی اغوری، سمیه ؛
مجله : مطالعات مدیریت و حسابداری » پاییز 1399، دوره ششم - شماره 3 (17 صفحه - از 153 تا 169 )
کلیدواژه ها: عملکرد شرکت تصویر برند سبز تولید سبز مزیت رقابتی سبز
-
6.
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ترجیح دادن برند سبز از نظر مصرف کننده
نویسنده : نام آور، علی ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ سعید نیا، حمیدرضا ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » دی 1398، سال دوم - شماره 20 (13 صفحه - از 76 تا 88 )
کلیدواژه ها: تصویر برند سبز آگاهی از برند سبز اعتماد از برند سبز ترجیح دادن برند سبز رضایتمندی از برند سبز
-
7.
تأثیر استراتژی سبز بازاریابی صادرات بر ایجاد تصویر برند سبز: مورد مطالعه صنعت زعفران ایران
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجله : مدیریت برند » زمستان 1396 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 121 تا 154 )
کلیدواژه ها: زعفران تصویر برند سبز رویکرد سبز مزیت رقابتی ویژه استراتژی بازاریابی صادرات
-
8.
محرکهای موثر بر ارزش ویژه برند سبز
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجله : راهبردهای بازرگانی » پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها: اعتبار برند ارزش ویژه برند سبز تصویر برند سبز ارزش درکشده برند سبز کیفیت درکشده برند
-
9.
عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1396 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها: رفتار خرید مصرف کننده اعتماد به برند سبز تصویر برند سبز رضایت از برند سبز ترجیح برند سبز
-
10.
پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند سبز
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » تابستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: ترجیح برند اعتماد به برند سبز قصد خرید برند ارزش ویژه برند سبز تصویر برند سبز رضایت از برند سبز