-
1.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:رهبری هیئت مدیرهرئیس هیئت مدیرهفرهنگ تولید تیمی هیئت مدیرهمشارکت راهبردی هیئت مدیرهمدیراعضا
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
3.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 66 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 46 تا 60 )
کلیدواژه ها:ارزش های مصرفیکالای تجملاتیخودرو تجملاتیبوم شناختی مشتریان
-
4.
نویسنده مسئول : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ السادات انعمی، فائزه ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 1 تا 35 )
کلیدواژه ها:مدیریت فرهنگ سازمانیموجودی فرهنگ سازمانیفرهنگ سازندهفرهنگ انفعالیفرهنگ تهاجمی
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 13 تا 31 )
کلیدواژه ها:بعد اقتصادیبعد اجتماعیمسئولیت پذیری اجتماعیترجیح برندبعد محیط - زیستی
-
6.
نویسنده : لگزیان، محمد ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:دانش و توسعه»تابستان 1388 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 120 تا 144 )
کلیدواژه ها:اقتصاد دانش محورﻋﻤﻠﻜﺮدهيات مديرهفن آوري هاي اطلاعاتيمدير ارشد اطلاعاتي
-
7.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»زمستان 1394 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 7 تا 37 )
کلیدواژه ها:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسینشان شخصینشان سیاسیانتخاباتسیاسیانتخابحزبخوشـهنـامزدمشورت
-
8.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 543 تا 562 )
کلیدواژه ها:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
9.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 6 تا 15 )
کلیدواژه ها:رقابتبستهبندیمدل نیروهای رقابتی پورتراستراتژیهای بستهبندیاستراتژی بازاریابیرقابتیبازاراستراتژیبستهبندی کالاهامواد اولیهبازار رقابتیصنعت
-
10.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ کشاورز، فاطمه ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1393 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 107 تا 134 )
کلیدواژه ها:کتابخرید کتابهای مذهبیآمیختة بازاریابی کتابهای مذهبیویژگی جمعیتشناختی خریداران