-
1.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ جانقلی، محمود ؛ حیدری، فائزه ؛ حیدری، حامد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1391 - شماره 16 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:معنویترهبریمعنویت در محیط کاررهبری معنویهویت یابی سازمانی
-
2.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ حیدری، حامد ؛ حیدری، فائزه ؛
مجله:طب جانباز»پاییز 1389 - شماره 9 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (7 صفحه - از 30 تا 36 )
کلیدواژه ها:رضایتجانبازرفاه روانیخدمات بهداشتی درمانی
-
3.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ البرزی، محمود ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»تابستان 1395 - شماره 10 رتبه: علمی-پژوهشی (13 صفحه - از 56 تا 68 )
کلیدواژه ها:نگرشتمایلشبکه های اجتماعیلذت ادراک شدهقابلیت های تکمیلی ادراک شدهمدلسازی معادلات ساختاری-حداقل مربعات جزیی
-
4.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ حیدری، حامد ؛ شهبازمرادی، سعید ؛
مجله:مدیریت دولتی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیبانکتحلیل عاملیکارکنانتوانمندسازی کارکنانواریانسشغلمدیریت
-
5.
مترجم : حیدری، حامد ؛
مجله:پژوهشهای روانشناختی»زمستان 1383 - شماره 14 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (2 صفحه - از 86 تا 87 )
-
6.
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ حیدری، حامد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 655 تا 674 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریرضایت مشتری.خرید گروهیکیفیت اطلاعاتمشتریان
-
7.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ جانقلی، محمود ؛ حیدری، فائزه ؛
مجله:طب جانباز»بهار 1391 - شماره 15 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (6 صفحه - از 34 تا 39 )
کلیدواژه ها:psychological empowerment
-
8.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
9.
نویسنده : قوچانی، فرخ ؛ حیدری، حامد ؛ یزدانی زیارت، محمد ؛
مجله:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه: علمی-پژوهشی (10 صفحه - از 77 تا 86 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیتوانمندسازی روانشناختیفشار روانی منفی
-
10.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ عبدالوند، ندا ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتوفاداریتمایل به رویگردانیهزینه رویگردانیتناسب قیمت