-
1.
نویسنده : Nazerian، Samaneh ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Mohseni، Ahmad ؛
مجله:Applied Research on English Language»November 2020، Volume 9 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 561 تا 584 )
کلیدواژه ها:sociocultural theoryscaffoldingwriting complexityIndividualized-ZPD-Based InstructionGroup-Wide-ZPD-Based Instruction
-
2.
نویسنده : Mahmoudi، Maryam ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2021, Volume 8 - Number 1 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:English Language TeachersIn-Service Education and Training courses (INSET)Teachers’ knowledge baseMishra and Koehler’s model
-
3.
نویسنده : Shirazifard، Haniyeh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2023 ,Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:مهارت نوشتنگفتگوی مشارکتیآموزش زبان تمرین محورWriting SkillTBLTCollaborative dialogue
-
4.
نویسنده : Khodabakhsh، Samaneh ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ Mowlaie، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:learning strategiesSpeaking SkillLanguage AwarenessDynamic Assessment Models
-
5.
نویسنده : Mohammadi Darabad، Ali ؛ Mowlaie، Bahram ؛ Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 1 تا 36 )
کلیدواژه ها:Speaking abilityperformance assessmentL1-based ElicitationUnitary Concept of Validity
-
6.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛ Afshari، Asghar ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2019, Volume6 - Number 4 رتبه الف/ISC (23 صفحه - از 59 تا 81 )
کلیدواژه ها:MotivationdemotivationExperienced TeachersNovice Teachers
-
7.
نویسنده : Etemadi، Seyed Hamed ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentWriting skillsauthoritativeFacilitative InterventionsRevision TypesAuthoritative/Facilitative Interventions
-
8.
نویسنده : Rasaee، Fartash ؛ Gholami، Javad ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2018,Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها:Reactive Incidental Focus on Form (FonF)Long-Term EffectivenessShort-Term Effectiveness
-
9.
نویسنده : Najjari، Rana ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Abbasian، Gholam-Reza ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2021, Volume 40 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:TPACKTPACK PerceptionsCALL literacyTPACK Workshop