Winter 2021, Volume 8 - Number 1 رتبه الف
-
نویسنده : Beigi Rizi، Ahmad ؛ MoeinZadeh، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Barati، Hossein ؛
(30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationEFL MentoringTraditional MentoringE-mentoring Software
-
نویسنده : Mahmoudi، Maryam ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ Abbasian، Gholam-Reza ؛
(24 صفحه - از 31 تا 54 )
کلیدواژه ها:English Language TeachersIn-Service Education and Training courses (INSET)Teachers’ knowledge baseMishra and Koehler’s model
-
نویسنده : Barzegar، Kazem ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ نویسنده مسئول : Nemat Tabrizi، Amir Reza ؛
(21 صفحه - از 55 تا 75 )
کلیدواژه ها:Language Proficiencyindividual differencesPlacementNorm-referenced tests (NRTs)criterion-referenced tests (CRTs)
-
نویسنده : Mansooji، Hani ؛ Ameri، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(21 صفحه - از 76 تا 96 )
کلیدواژه ها:Motivationextensive readingInternet ReadingLinear TextMultimedia text
-
نویسنده مسئول : Amini، Davoud ؛ نویسنده : Iravani، Zahra ؛
(21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها:Writing Skillvocabulary knowledgenarrative writingdescriptive writingGenre of writing
-
نویسنده مسئول : Fallah Vazirabad، Aylar ؛ نویسنده : Farrokhi، Farahman ؛
(22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:Figurativephrasal verbLiteralDigital Game-Based Language LearningMobile Apps
-
نویسنده : Ranjbari، Mohammad Nabi ؛ Afghary، Akbar ؛ نویسنده مسئول : Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(27 صفحه - از 141 تا 167 )
کلیدواژه ها:EvaluationeffectivenessTeacher Education ProgramcomponentsQuality Teacher
-
نویسنده : Shirzad، Shaghyegh ؛ Barjesteh، Hamed ؛ Dehqan، Mahmood ؛ Zare، Mahboubeh ؛
(27 صفحه - از 169 تا 195 )
کلیدواژه ها:Language Learning StrategiesSecond Language LearningEpistemic BeliefsMotivational Self-SystemStructural Modeling Approach